74BAB023-0475-4787-9C17-D17885270851 Created with sketchtool. Košarica
28486B78-28B5-4259-9F55-C9B8156C2926

Česta pitanja

Zašto Adria dom?
  • Štedimo vaše vrijeme
    • Neka vas doma ne dočeka 'drugi posao'. Svoje slobodno vrijeme posvetite onome što najviše volite, a usluge održavanja doma prepustite profesionalcima Adria doma.
  • Imamo provjereno, osposobljeno i osigurano osoblje
    • Osoblje Adria doma je odabrano iz skupine od 1500 naših radnika, dugogodišnji su zaposlenici koji su uvijek pružali više od očekivanoga. Redovito su uvježbavani kako bi profesionalno obavljali poslove i omogućili izvanrednu uslugu našim klijentima.
    • Kako bismo svojim klijentima pružili dodatno osiguranje, naši su djelatnici osigurani od odgovornosti u pružanju usluga Adria doma te će klijentima biti nadoknađena svaka šteta za koju odgovara Adria grupa.
  • Stabilno i uspješno poslujemo više od sedamnaest godina
    • Adria dom je brend tvrtke Adria Grupa koja više od sedamnaest godina pruža usluge održavanja objekata poslovnom sektoru, a odnedavno i kućanstvima.
  • Veliki broj usluga održavanja doma na jednom mjestu
    • Bez obzira treba li vam vodoinstalater ili tretiranje žohara, glačanje ili jednokratno čišćenje stana nakon preuređenja, Adria dom ima profesionalce za vas.
  • Omogućavamo i online plaćanje
    • Ne morate brinuti imate li sa sobom gotovinu ili kome ćete i kako ćete platiti naručenu uslugu. Adria dom Vam omogućava online plaćanje u samo nekoliko koraka.
  • Naše usluge stalno su dostupne
    • Vjerujemo da ste se često našli u situaciji kad želite očistiti stan, a vaša je teta čistačica na godišnjem odmoru ili na bolovanju. Adria Grupa zapošljava više od 1500 radnika i uvijek je u mogućnosti izvršiti usluge kad to vama odgovara.
    • Kako biste se najbolje posvetili onome što volite, usluge možemo obavljati i kada niste kod kuće. U tom ćemo slučaju ključeve zapisnikom preuzeti od vas, a kad nisu u uporabi pohranit ćemo ih u sef dostupan samo ovlaštenim osobama.
Možete li jamčiti da će posao biti dobro obavljen?
  • Osoblje Adria doma je odabrano iz skupine od 1500 radnika Adria Grupe, dugogodišnji su zaposlenici koji su uvijek pružali i više od očekivanoga. Redovito se uvježbavaju kako bi profesionalno obavljali poslove i omogućili besprijekornu uslugu našim klijentima. U slučaju da nehotice prouzroče štetu obavljanjem usluge, radnici Adria doma su osigurani pa klijent može potraživati naknadu štete.
Tko su djelatnici koji obavljaju usluge?
  • Djelatnici Adria doma dugogodišnji su zaposlenici Adria Grupe. Za vodoinstalaterske i električarske usluge te usluge servisa bojlera i klimatizacijskih uređaja koristimo usluge našeg dugogodišnjeg partnera.
U kojem roku mogu očekivati potvrdu svoje narudžbe?
  • U roku od četiri radna sata od plaćanja usluge možete očekivati da će naš dispečer s vama stupiti u vezu kako biste s njim dogovorili sve pojedinosti oko pružanja tražene usluge. Naše radno vrijeme je od 8 do 16 sati.

Može li se naručiti hitno obavljanje nekog posla, primjerice ujutro za popodne?
  • Usluge se mogu naručiti najmanje dva radna dana unaprijed. Ako želite uslugu u kraćem roku od dva radna dana, pozovite nas kako bismo provjerili raspoloživost naših radnika.
Koji je krajnji rok za otkazivanje naručene usluge?
  • Uslugu je moguće otkazati najmanje 24 sata od dogovorena termina za pružanje usluge.
Može li se zatražiti od djelatnika da učine nešto izvan dogovorenog posla?
  • Molimo da svaki angažman izvan dogovorenog opsega usluga dogovarate s našim dispečerom na telefonskom broju 01/55 42 222 ili putem elektroničke pošte na e-mail info@adria-dom.hr.
Što ako nisam zadovoljan/na obavljenim poslom?
  • Za sve pritužbe molimo da nas pozovete na telefonski broj 01/55 42 222 ili putem elektroničke pošte na e-mail info@adria-dom.hr. Svaka pritužba bit će razmotrena u najkraćem mogućem roku.
Što ako djelatnici dođu obaviti posao, a nikoga nema kod kuće?
  • Kad niste kod kuće u vrijeme pružanja usluge, a dogovoreno je da ćete biti, naši će radnici pričekati petnaest minuta i pokušati s vama stupiti u vezu putem mobitela. Ako vas ne uspiju dobiti, raskinuti ćemo Ugovor uz povrat uplaćenog iznosa umanjenog za cijenu jednog sata pružanja ugovorenih usluga na ime ugovorne kazne za povredu obveze Korisnika iz čl. 5.8. Općih uvjeta.
Mora li se nazočiti tijekom obavljanja posla?
  • Ne mora se biti u prostoru gdje se obavlja usluga. Svoje slobodno vrijeme posvetite onome što najviše volite, a usluge održavanja doma prepustite profesionalcima Adria doma. U slučaju da niste u mogućnosti biti kod kuće prilikom pružanja usluge, ključeve ćemo preuzeti primopredajnim zapisnikom, a potom se pohranjuju u sef koji je dostupan samo ovlaštenim osobama.
Što ako želim naručiti posao izvan granica Županije zagrebačke?
  • Zasad Adria dom pruža usluge isključivo na području Grada Zagreba i Županije zagrebačke. U dogledno vrijeme proširit ćemo pružanje usluge i na druge dijelove Hrvatske.
Što ako imam pitanje za neki određeni dio usluge?
  • Za sva pitanja slobodno nam se obratite na kontakt telefonski broj 01/55 42 222 ili putem elektronske pošte na e-mail info@adria-dom.hr.